teisipäev, 16. märts 2021

Miks ma enam koroonat ei karda...

Alustan mitu aega tagasi loetud raamatuga - Jana Vagneri Vongozero


Kiirel raamatupoodide sobramisel paberraamatut enam ei tuvastanud, aga e-raamatu tiraaž on õnneks piiramatu.

Jana Vagner on vene kirjanik, kes alustas lihtsalt raamatu peatükkide postitamisega Venemaal väga populaarses "Elavas Ajakirjas" (Живой Журнал/LiveJournal). Siis läks raamat trükki, sai väga populaarseks ja on nüüdseks ka ekraniseeritud, on jõudnud otsapidi lausa Netflixi.

Lühidalt - Moskvas lahvatab tapva viiruse puhang. Linnalähedase rikkurite asula kahel (kärg)perel ei jää muud üle, kui põgeneda kaugele Karjalasse. Apokalüptiline suhetedraama kahe sõnaga.

Küsite kindlasti, et kuidas on see seotud hirmu kadumisega?
Jäin viis päeva tagasi haigeks. Nii veidrat tõbe pole mul varem olnud: kõva peavalu (nii hullusti pole kunagi olnud), lihasevalu ja külmavärinad/higistamised ilma palavikuta. Abikaasa ja perearst (muidugi telefoni teel) ütlesid - koroona, mis koroona. Leppisingi mõttega, et ahsoo, olen nende 40% sees, kes pärast esimest AstraZeneca vaktsiini sutsu ikkagi nakatuvad. Õnneks rahustas mõte, et seetõttu põen palju kergemalt kui minusugune muidu põeks.
Sain testiaja, tegin ära - NEGATIIVNE. Abikaasa muuseas arvab siiani, et test pidi olema valenegatiivne. Mina aga ei teadnudki, kas rõõmustada või kurvastada, selleks ajaks olin juba enam-vähem jalule tõusnud. Oleks see koroona olnud, oleks mulle määratud AstraZeneca teine süst võinud saada kellelegi teisele ja minust saanud täisimmuunne tegelinski. Oleksin siis saanud kusagile appi minna - oskan näiteks süstida :)

Käin nagu kõuts вокруг да около ehk ümber palava pudru😊
Nüüd tuleb otse pihta - olin juba ammu mõelnud ära vaadata vene seriaali "Epideemia", mis ongi tehtud Jana Vagneri romaanide "Vongozero" ja "Elus inimesed" põhjal. Vaatasin oma tõve kõige vastikumal perioodil selle ära ja leidsin:

Meil kõigil on väga vedanud,
et tegemist pole nii tapva haigusega,
kui oleks võinud olla.

Pole võib-olla loogiline, aga mulle mõjus hästi.

Seriaal on vaadatav ka Netflixis - To the Lake . Subtiitrid inglise ja soome keeles.


HOIATUS! SOBIB AINULT ÕUDUSFILMIDE SÕPRADELE, väga karm vaatamine.

P.S Otsi kokku viies jõudsin loogilisele järeldusele, et tõves oli süüdi hoopis nitromürgistus. Paide linnuse maketi ehitamise ja ilmastiku tõttu. Loodan selle kohta tulevikus täpsemalt kirjutada.







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar