teisipäev, 17. september 2019

Alustamistest ja edevusest

AHOI, lugupeetud lugeja,
TERE TULEMAST!

Selle blogi eesmärk pole lühike, postitused ei saa ka olema lühikesed. Kiirkarjete jaoks on Facebook parem. Siia katsun üles sättida pikemad kirjutised ja asisemad kirjeldused.

Millest tuleb juttu:

Kindlasti meisterdamisest - see võtab lõviosa minu ajast. Kaks nullist üles ehitatud töökoda, Paide linnaruumi projekt ja muud suuremad ettevõtmised annavad päris palju jutuainet.

Õpetamisest - see on mu elukutse, nüüd, pärast 30 aastat vist juba elu kutse.

Tõlkimisest - kummalisel kombel meeldib see mulle väga. Kunagi 10 aastat tagasi olin kuritahtlik tõlkepiraat, üle poolesaja filmi, nüüd täiesti seaduslik Youtube'i tõlkur, kes katsub hea ja terminitäpse eesti keele ka sellesse keskkonda viia.

Eks mind on süüdistatud edevuses. Muidugi olen edev, sest asjad, mida ma teen, on minu südameasjad ja edusammud neis valdades teevad mu uhkeks - ma olen ennast ületanud, ma olen hakkama saanud. Väike kelkimine on sel juhul vajalik - siis julgen ja jaksan järgmise asja ette võtta.

Ole ka edev ja ära lase elul end maatasa muljuda, elu läheb nii palju huvitavamaks ja ilusamaks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar